Bölüm İletişimi ve İşleyişi - Stajlar Hk.

COVID-19 kapsamında kamu çalışanlarına yönelik tedbirler konulu 2020/11 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi  26/08/2020 tarih ve 31225 sayılı Resmi Gazetede  yayımlanarak yürürlüğe girmiş olduğundan bölümümüz de dönüşümlü/uzaktan çalışmaya başlamıştır. Ayrıca, Bölümümüz öğretim üyelerinin görüşme saatleri aşağıda sunulmuştur. Öğrenci görüşmelerinde çakışma olmaması için görüşmek isteyen öğrencilerin bir gün önceden öğretim üyeleri ile görüşmeleri gerekmektedir.

Kontrol ve Otomasyon Mühendisliği Bölümü Öğrenci Görüşme Günleri

Kontrol ve Otomasyon Mühendisliği Bölümü Araştırma Görevlileri Öğrenci Görüşme Günleri

Bu nedenle;

  • Bölümümüz öğrencilerinin her türlü soru ve sorunları için komblm@yildiz.edu.tr adresine e-posta yolu ile ulaşmaları sorunlarının çözümü için önem arz etmektedir.
  • Öğrenci belgesi talebi için USİS üzerinden talep oluşturulması gerekmektedir.
  • Transkript taleplerini  öğrenci kimlikleri ile birlikte elk-fkl@yildiz.edu.tr adreslerine e-posta atmaları gerekmektedir.
  • Stajı biten öğrencilerimizin staj sonu evraklarını ve staj defterlerini komstaj@yildiz.edu.tr adresine e-posta atmaları gerekmektedir.
  • Staja başlayacak olan öğrencilerimizin tüm evraklarını komstaj@yildiz.edu.tr adresine e-posta atmaları gerekmektedir.

Staj işlemleri için 1 Kasım 2020 tarihi itibariyle komstaj@yildiz.edu.tr mail adresi kullanılacak olup, staj yapacak ve staj bitimi sonrasında evrak teslim edecek olan öğrencilerimizin evraklarını komstaj@yildiz.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. 
 
Staj başlangıcı evraklarında talep edilen Transkript ikinci bir ilana kadar talep edilmemektedir.
 

İlgili adrese gönderilmeyen evraklar işleme alınmayacaktır.

Tüm Haberler